Witam,jestem nowym posiadaczem 307 2.0 hdi 110km,okazało się ze sprzedający wiedział o tym i sprzedawał autko,a ja nie znając tematu kupiłem i muszę się z nim teraz uporać. Czytałem już trochę na ten temat i są 2 opcje regenerować filtr,dolać płynu i ewentualnie wymienić czujnik ciśnienia różnicowego lub też usunąć całego fapa za 1500zl bo takie są ceny. Proszę o rady i sugestie??? załamany posiadacz 307
Ostatnio zmieniony przez zabek1987 dnia Sob 01 Maj 2010, 11:33, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 46 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Shuma 1.5i b+g 88km
Piwa: 1/2
Wysłany: Sro 21 Kwi 2010, 23:07
Temat postu:
Re: FAP regeneracja czy usunięcie?
Poszukaj gdzieś warsztatu specjalizującego się w naprawach filtrów cząsteczek stałych - regeneracja powinna kosztować zdecydowanie mniej niż wymiana...natomiat co do trwałości regenerowanego filtra to już nie mam zdania. _________________ Stilo 3d 1.9jtd 115km 195000km
Shuma 5d 1.5i b+g 88km 144000km
Dołączył: 13 Lut 2009 Posty: 46 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Shuma 1.5i b+g 88km
Piwa: 1/2
Wysłany: Sro 21 Kwi 2010, 23:07
Temat postu:
Re: FAP regeneracja czy usunięcie?
Poszukaj gdzieś warsztatu specjalizującego się w naprawach filtrów cząsteczek stałych - regeneracja powinna kosztować zdecydowanie mniej niż wymiana...natomiat co do trwałości regenerowanego filtra to już nie mam zdania. _________________ Stilo 3d 1.9jtd 115km 195000km
Shuma 5d 1.5i b+g 88km 144000km
witam mój problem z FAP też wyglądł podobnie naszczęcie w serwisie przepchali bo komputerem dowiadywałem się o regenerację w serwisie to koszt ok 700 zł jeśli chodzi o regeneracje to przebiega ona jak mi powiedziano tak; zostaje zdemontowany filtr zanurzony w jakimś roztworze który ma za zadanie rozbić sadzę i jakieś pozostałości a następnie czyszczony jak? to już nie powiedzieli ale najważniejszą rzeczą jest jego wysuszenie po całej operacji musi on zostać maksymalnie oszuszony gdyż w bardzo szybkim czasie znów sie przypcha są warsztaty specjalizujące się w tym lecz sam serwis odradzał mi wykonanie takiej czynności nawet u nich bo nie ma gwarancji że będzie on mi służył tak długo jak po wymianie na nowy decyzja należy do Ciebie no i od serwisu czy się podejmie pozdrawiam
czyszczenie samego filtra na niewiele się zda kiedy płyn eolys się skończy. najpierw trzeba zacząć od jego uzupełnienia a potem ew. czyszczenia filtra i skasowania błędu w komputerze.
skłaniałbym się do emulatora, choć nie wiem jak wychodzi to w praktyce. Za cholerę nie pozwoliłbym wgrać komuś jakiego amatorskiego oprogramowania. Poza tym weź pod uwagę przy takich przerówbkach cały filtr musi zostać wypatroszony bo na nic się zda np. "nowy" soft kiedy zapchany filt będzie tobie dławił wydech, bo przecież sadza będzie się tam odkładała. To tak jabyś w rurę wsadził szmatę i jeżdził mając komfort że się lampka z błedem nie zapala bo właśnie się jej pozbyłeś
Rozumiem że samochodzik dochodzi do ok 160 tys i pojawił się problem z filtrem ?
Sprawdziłem poziom płynu i jest przeszło pół stanu,czujnik ciśnienia różnicowego zmieniłem po czym ESP oraz tryb awaryjny już się nie włączają. Wyświetlał się komunikat UNBLOCKER DIESEL FILTER,zapaliłem i dostawiłem go na przeszło godzinę przy czym z tłumika spaliny były bardzo gorące,po jakimś czasie check zgasł komunikatu nie ma. Gdy chciałem zawieść auto do blacharza w połowie drogi zaświeciły się te 3 komunikaty UNBLOCKER DIESEL FILTER, antipollution fault, ESP/ASR NOT FUNCTIONING i nie wiem co dalej z tym robić.z góry dziękuje za odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.