Witam,
Problem dotyczy bardzo intensywnego drżenia kierownicy przy prędkości powyżej 130 km/godz. Zimą sądziłem, że to wina niewywagi opon ale teraz na oponach letnich problem się powtarza. Nadmienię, że to dwulitrowy diesel HDI Premium rocznik 2008, z aluminiowymi oryginalnymi felgami. Auto przejechało dopiero 28 tyś. km. Serwis twierdzi, że te auta "tak mają" a Ja sądzę, że tak jeździć się NIE DA. Zastanawiam się co począć dalej?
Witam,
Problem dotyczy bardzo intensywnego drżenia kierownicy przy prędkości powyżej 130 km/godz. Zimą sądziłem, że to wina niewywagi opon ale teraz na oponach letnich problem się powtarza. Nadmienię, że to dwulitrowy diesel HDI Premium rocznik 2008, z aluminiowymi oryginalnymi felgami. Auto przejechało dopiero 28 tyś. km. Serwis twierdzi, że te auta "tak mają" a Ja sądzę, że tak jeździć się NIE DA. Zastanawiam się co począć dalej?
Witaj kolego ja na twoim miejscu najpierw bym sprawdzil opony czy z nimi wszytko ok i czy sa dobrze wywarzone kola. A jezeli tu bedzie ok to sprawdzic koncowki drazkow kierowniczych laczniki stabulizatorow i i gumy podtrzymujacy stabilizator. Ja mialem podobny problem i wyszly opony ze maja duze bicie zostaly dobrze wywarzone a nie bylo to takie proste bo kilka razy byly wywazane. Pozdr _________________ Bosik
jesli po zmianie opon problem pozostał to teraz pytanie, zmieniałes same opony czy razem z felgami??
moze warto sprawdzic same felgi??
nie wpadłes w jakąś dziure??
druga sprawa to moze zamień koła z tyłu na przód
jesli jest mocno wgieta felga to opona nie utzryma okręgu tylko bedzie siadała.
auto jest praktycznie nowe wiec tylko defekt jakiejsczesci mogłby byc winny. sięgnij pamiecia czy nie wjechałes w jakąś potęrzna dziure albo nie najechłeą na krawęznik.
jesli tak to najpierw felgi a następnie radze sprawdzić geometriew kół, ponieważ może byc cos wygiete. jak to nie bedzie to to zobacz swożnie i koncówki drążków. jak to nie pomoze to juz głębsza zagadka _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
najprawdopodobniej masz zle wyważone koła oryginalne alufelgi peugeota są delikatnie mówiąc niezbyt wysokiej jakośc gdy będziesz wyważał to sprawdz czy przed robotą dokładnie oczyścili całe koła niewielka ilość błota na feldze psuje całą robotę namawiam jednak do wymiany felg na stalowe gdyż są o wiele łatwiejsze do wyważeniai
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.