witam, czy ktos byłby w stanie mi odpowiedzaieć na pytanie który bezpiecznik odpowiada za wentylator chlodnicy??
wymieniłem czujnik ale nadal lipa, okazało sie że w przewodzie nie ma prądu :/
i teraz nie wiem co jest, czy po drodze jest jakiś przekaźnik?? czy coś??
a może da rade walnąc "króciaka" ??
tzn. bezpośrednio podac mu prąd z akumulatora?? chodzi mi o coś chwilowego mam pilny wyjazd do poznania i brak chłodzenia w korkach :/ _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
W komorze silnika to jest bezpiecznik F 33-30A a przekaźnik 6 z kolei czyli ostatni(tylko nie mam żadnych danych na jego temat). W przypadku kiedy masz w kabinie 13 bezpieczników za sterownik wentylatora odpowiada F10-20A lub F5-30A. Jeżeli masz 30 bezpieczników w kabinie (auto z klimą)to za sterownik odpowiada F25-5A lub F5-10A.
dzięki wielkie za szybką odpowiedź a nie wiesz nic na temat szybkiego obwodu awaryjnego bezpośrednio z akumulatora??
najwyzej wpiłbym w obwód bezpiecznik _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Nie pamiętam jaki jest układ połączenia wentylatora w 306 czy jest jednobiegowy czy dwu. Ale możesz na krótko podłączyć od akumulatora bezpośrednio pod wentylator(wcześnie wypinając główną kostkę wentylatora). Podłącz przewód plusowy i minusowy pod kostkę wentylatora minimum o przekroju 4 kwadrat (w innym wypadku spalisz przewody) i zastosuj duży bezpiecznik 30A. Tylko zwróc uwagę jeszcze na odpowiednie obroty wentylatora i na czas jazdy powinno być ok tylko po zatrzymaniu sie odepnij klemę. Tylko pamiętaj że jest to prowizorka której napewno nie polecam w szczególności jeżeli auto jest z klimą bo możesz narobić sobie jeszcze większego bałaganu.
ogólnie króciaka jak zrobić to wiem
tylko chciałem wiedzieć czy to mi czasem nie namiesza, czy ten obód nie jest sprzężony z innym jeszcze czujnikiem albo jakimś innym chiolerstwem
no i jak juz to wpiołbym w obówd tez włącznik wentylatora tak że po zatrzymaniu nic nie musuiałbym robić
ale ogólnie wyszło tak że prąd jakimś cudem się znalazł tylko dlaczego po tym jak juz zdjąłem zderzak i wywaliłem wentylator??
jak wszystko będzie ok to wstawie nowy temat i opisze co i jak aby na przyszłość ktoś cos miał z tego
ps. klimy nie mam a wentylator jest jednobiegowy
teraz mam jeszcze pytanko.
wiesz może po co są te kostki podpiete pod ta skrzynke z bezpiecznikami w komorze silnika??
ogólnie nic nie robia bo wpiete są w plastikowa zaślepke _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Aż taki elektryk to nie jestem ale jak odepniesz kostkę bezpośrednio przy wentylatorze to ominiesz wszystkie obwody pośrednie i połączysz bezpośrednio wentylator z akumulatorem. Wyłącznika nie polecam ponieważ jest tam zbyt duży prąd przepływu i większość wyłączników po prostu się spali. Jak zdjąłeś zderzak i pojawiło się napięcie to masz gdzieś w kostkach wentylatora brak przejścia. Poza tym niestety nic więcej nie pomogę. Daj znać jaka była przyczyna. Pozdrawiam.
jaka była przyczyna to nie wiem ale działam przy okazji podprostowałem sobie profil po spotkaniu z psem i teraz mi lepiej lampy świecą _________________ NIC NA SIŁĘ. WSZYSTKO MŁOTKIEM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 306 ) Elektronika/Elektryka/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.