Witajcie,
moje problemy objawiły się przy ujemnych temperaturach, bo nie mogłem odpalić, a w sumie szło mi to bardzo ciężko. Regularnie zaczął wyskakiwać antipollution fault i kontrolka check. Mam swój taki badziewny programik diagnostyczny, ale pojechałem dla pewności na nieco bardziej profesjonalnego kompa i pokazały się błędy:
p1598, p1351, p2084, któryś jest od świec lub przekaźnika(przekaźnik podmieniony i efekt taki sam, więc raczej świece kaput) ten ostatni to z grubsza rozumiem. Dzisiaj pojechałem do tego samego mechaniora zostawiłem im maszynę na pół dnia jeździli, odpalali, gasili i padła diagnoza, że padł czujnik temp. spalin za katalizatorem. Zacząłem go już szukać(jak dotąd znalazłem tylko oryginał ok 400PLN), aż tu nagle wieczorem po podłączeniu pod mój program błąd p2084 zniknął. Pojawił się za to błąd p1579. No i tutaj moje pytanie czy te wszystkie błędy są jakoś ze sobą powiązane i jak się ich pozbyć bo technika kupowania i wymieniania wszystkiego po kolei troszkę mnie przeraża. Problem z odpalaniem znikł razem z cieplejszymi nocami, więc może uda mi się to troszkę odwlec w czasie tym bardziej, że nikt nie ma weny na te wymianę bo podobno u mnie bardzo trudno. Dodam, że silnik 2.0 HDI 16v o kodzie RHR na siemensie w 307sw z 2004. Moc jak była tak jest, kręci się super, żadnego dymu czy dławienia. Spalanie ropy bez zmian. Zauważyłem jedynie jakiś wyciek oleistej cieczy z plastikowego kolektora do którego wlatuje rura z IC i jeszcze kilka innych mniejszych i większych węży-rurek, na bank jest tam jakiś czujnik bo dochodzą do tego dwie wiązki kabli na wtyczkach. Moja wiedza mechaniczna jest dość mizerna, więc mam tylko nadzieję, że nie namieszałem bardziej niż to potrzebne:-)
Pozdrawiam Hubert
Dołączył: 30 Paź 2010 Posty: 3336 Skąd jesteś (miejscowość / region): wielkopolska Posiadane auto: peugeot 607 sedan 2.2 hdi 2004, pass mercedes c klassa, 2003, passat b-6 2006, opel corsa D 2008, peugoeot 407 2007, citroen C-5, laguna, Omega, Megane, honda, Golf, motocykl Honda 500, opel Vektra,
Piwa: 153/18
Wysłany: Wto 04 Lut 2014, 20:48
Temat postu:
Re: ( Peugeot 307 ) Kilka błędów w moim 307SW
witam . 1. wycieki >>> tak trudno na tym poziomie weryfikowac / auto na podnosnik, zdjac obudowy - i praktyczny mechanik ci znajdzie przyczyne.
2 . diagnostyka >> kolego zmień diagnoste . Dobry program i diagnostyka dynamiczna- statyczna powina dac trafienie bez wrózenia .
Swiece żarowe mozna sparwdzic bez diagnostyki . A u ciebie raczej z tym będziesz miał problem . Ciepełko w górę i jest poprawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.