Tak jak lubię ten samochód. Świetnie sie jeździ, to ta sprawa mnie chyba przerasta. z powodu wymiany żarówki, chyba odwiedzę serwis. Ma ktoś inny pomysł. Demontaż lampy czy co????
Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): swidnica Posiadane auto: 2 razy peugeot 306
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 14 Sie 2011, 14:06
Temat postu:
żarówka
Kolego to kwestia wprawy.Po sciągnięciu gumki zarówka mocowana jest zatrzaskiem z drutu:))trzeba go scisnąc i juz.Tylko wprawa i cwiczena.W mojej służbówce zmieniam 2 razy w miesiącu swiatło mijania i drogowe(te gorsze od strony kierowcy)po 30 wymianie robie to w 40 sek.Pozdrawiam _________________ sapere aude
Re: wymiana żarówki po lewy przód to chyba żart...
RobertSokrates napisał:
Tak jak lubię ten samochód. ?
Teraz z perspektywy potwierdzam, że doświadczenie pomaga. Jednak mam radę, która mi na innym portalu ktoś zapodał. Przydatne jest małe wąskie lustereczko ( w moim porzypadku to była foli odbaskowa z opakowania żarówki). Wtedy można zobaczyć te druty zabezpieczające... Później juz z górki;(
Pozdrawiam,
Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: peugeot 308 SW 1,6
Piwa: 1/0
Wysłany: Wto 07 Sie 2012, 13:25
Temat postu:
Re: ( Peugeot 308 ) wymiana żarówki peugeot 308
odświeżam temat bo potrzebuję informacji - czy u was też żarówki świateł drogowych spalają się co kilka tygodni? Bo wymieniam na zmianę co kilka tygodni raz lewą raz prawą ... ale to chyba nie jest normalne że tak padają? To jakiś problem z elektryką?
odświeżam temat bo potrzebuję informacji - czy u was też żarówki świateł drogowych spalają się co kilka tygodni? Bo wymieniam na zmianę co kilka tygodni raz lewą raz prawą ... ale to chyba nie jest normalne że tak padają? To jakiś problem z elektryką?
U mnie przez 30tys. padła jedna mijania i jedna od świateł dziennych.
odświeżam temat bo potrzebuję informacji - czy u was też żarówki świateł drogowych spalają się co kilka tygodni? Bo wymieniam na zmianę co kilka tygodni raz lewą raz prawą ... ale to chyba nie jest normalne że tak padają? To jakiś problem z elektryką?
Sprawdź sobie napięcie instalacji przy pracującym silniku - ma być ok 12,0-13,7V w pełnym zakresie obrotów. Jeśli jest inaczej np jeżeli napięcie rośnie wraz ze wzrostem obrotów silnika może to oznaczać uszkodzenie regulatora napięcia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 308 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.