Sygnały dzwiękowe po uruchomieniu silnika 4, 5 razy pik pik
Po uruchomiweniu silnika mam sygnały dźwiękowe pik, pik pik pik 4 lub 5. Później zanikają, samochód normalnie się zachowuje żadne kontrolki sie nie palą, mam silnik 1,4, proszę o informacje może ktoś miał podobne objawy w swoim aucie
Ostatnio zmieniony przez zszzbyszek dnia Wto 12 Paź 2010, 12:14, w całości zmieniany 1 raz
Re: ( Peugeot 107 ) Sygnały dzwiękowe po uruchomieniu silnika 4, 5 razy pik pik
VF3PMCFAC88120294
Dzisiaj przejechałem się tym samochodem i te sygnały pik, pik pojawiają się po przejechaniu ok. 100-200 m jest ich 3-5, żadna kontrolka się nie pali, samochód normalnie jedzie. Przy ruszaniu nie włączałem wstecznego jak to jest robione przy wyjeżdżaniu z garażu. Jeżeli ktoś miał podobne objawy to proszę o odpowiedź.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 76 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko Biała Posiadane auto: Citroen 11 CV coupe, silnik poj. 1911cm3, rocznik 1936, kolor czarny
Piwa: 54/2
Wysłany: Sro 13 Paź 2010, 18:20
Temat postu:
Re: ( Peugeot 107 ) Sygnały dzwiękowe po uruchomieniu silnika 4, 5 razy pik pik
Poniżej widać że nie ma parktronika, a powiedz jeszcze czy pika zawsze czy tyko jak jest temperatura poniżej 4 stopni?
Charakterystyki pojazdu
Model 107
Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10989 UT 1 0465
Data Początku Gwarancji 12.01.2007
Numer seryjny silnika 10 5392825
Numer seryjny skrzyni biegów 20 TT01 0427590
NRE e11*2001/116*0237*02
Informacje ogólne
RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY
ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT
LINIA PRODUKTU 107
TYP NADWOZIA HATCHBACK 3DRZW
WYKOŃCZENIE NISKI WYSOKI
SILNIK WTRYSK 384f EURO4
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY
KOLOR NADWOZIA KOLOR ŻÓŁTY CITRUS
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. NOKIMAT "JI"
KOLOR OKŁADSZIN "FT"
Charakterystyka pojazdu
WYKOŃCZENIE NISKI WYSOKI
RODZAJ FARBY LAKIER NIEMETALICZNY
KOLOR NADWOZIA KOLOR ŻÓŁTY CITRUS
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. NOKIMAT "JI"
KOLOR OKŁADSZIN "FT"
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA UKŁ KIEROWNICZY BEZ WSPOMAGANIA
Zasilanie silnika
SILNIK WTRYSK 384f EURO4
PALIWO BENZYNA BEZOŁOWIOWA
WAHANIA MOCY (SILNIK) MOC STANDARD
Skrzynia biegów, Napęd
PRZENIESIENIE NAPĘDU SKRZYNIA MECHA 5
PRZEKŁADNIA PRZEŁOŻENIE CP 20 X 71
KOŁO STYLIZOWANE KOŁO NA OBR. STAL. 14-CAL.
OGUMIENIE (WYMIARY, TYP) OPONA 155X65X14 T
KOŁA ZAMONTOWANE KOŁO 4 I ½ CALA
KOŁO (TYP) MONTAŻ KOŁA Z BLACHY STAL
SKRZYNIA BIEGÓW (TYP) BVM C550
Zawieszenie, Układ kierowniczy, Hamulce
PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA UKŁ KIEROWNICZY BEZ WSPOMAGANIA
DYNAMICZNA KONTROLA STABILNOŚCI BEZ SYSTEMU ESP
Nadwozie, Wyposażenie
ZDOBIENIA BOCZNE (WYGLĄD) BEZ LISTW OCHRONNYCH BOCZNYCH
ZABEZPIECZENIE SPODU NADWOZIA BEZ OSŁONY POD PODWOZIEM
WYCIERACZKA PRZEDNIA WYCIER. SZYB. PRZ. 2 PRĘDKOŚCI
ZDERZAKI ZDERZAKI PRZ/TYL STANDARD KOL NADWOZIA
KOŁO ZAPASOWE KOŁO BLACHA STALOWA + OPONA STAND
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEWN + LUST ZEWN NEUTR
Wyposażenie wnętrza
TYP TAPICERKI WEWNĘTRZNEJ SUPEŁK. NOKIMAT "JI"
ZAGŁÓWEK TYLNY ZAGŁÓWEK TYLNY REGULOWANY
SIEDZENIE TYLNE KANAPA TYL ZESPOLONA OPARCIE SKŁADANE
ZASŁONA BAGAŻNIKA PÓŁKA
KLIMAT (TEMP. ZEWNĘTRZNA) KRAJE O ZIMNYM KLIMACIE
STOPNIOWANIE BIEGÓW PODZIAŁKA W KM/H
LICZNIK OBROTÓW BEZ OBROTOMIERZA
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
STEROWANIE ZDALNE BEZ ZDALNEGO STEROWANIA
STEROWANIE AUTORADIA BEZ ZDALNEGO STER RADIEM
PODNOŚNIK SZYBY PRZEDNIEJ KIEROWCY PODNOŚ SZYBY PRZED KIER STER RĘCZNE
PODUSZKA POWIETRZNA BOCZNA PRZEDNIA BEZ PODUSZKI POW BOCZNEJ PRZEDNIEJ
ODBIORNIK RADIOWY KLIMA RADIO
CHŁODZENIE KLIMATYZACJI BEZ MROŻENIA
STEROWANIE RYGLOWANIEM BEZ CENTRALNEGO ZAMKA
Elektryka
ALTERNATOR ALTERNATOR KLASA 8
AKUMULATOR AKUMULATOR L0 390
STEROWANIE ZDALNE BEZ ZDALNEGO STEROWANIA
ROZRUSZNIK ROZRUSZNIK KLASA 3
OŚWIETLENIE SPECJALNE BEZ OŚWIETLENIA SPECJAL
Marki wyposażenia
Inne
KRYTERIUM ZMIENNOŚCI, KLIENCI, KONCEPCJA STANDARD
STRONA KIEROWNICY (STANOWISKO KIEROWCY) KIEROWNICA PO LEWEJ
OD STRONY JEZDNI RUCH PRAWOSTRONNY
OSPRZĘT ZEWNĘTRZNY KLAMKI ZEWN + LUST ZEWN NEUTR
Re: ( Peugeot 107 ) Sygnały dzwiękowe po uruchomieniu silnika 4, 5 razy pik pik
To pikanie jest słychać niezależnie od temperatury, żona mi tłumaczy, że wystarczy przekręcić kluczyk bez zapalania i po ok.20 sekundach też słychać lub przejechaniu ok.100-200 metrów. Sprawdziłem rzeczywiście tak jest.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 107 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.