2.0 HDI Po wyżej 3000rmp na 4 wrzuca check "blad zwiazany z
Cześć,
Pacjent 2.0HDI 2004r. 136 ps
Problem polega na tym ze po przekroczeniu
3000 rmp na 4 biegu
4000 rpm na 2 biegu
2500 rmp na 5 i 6 biegu
Wywala "blad z poprawa jakosci spalin" i wpada w tryb awaryjny (zupelny brak mocy- odcina turbo) + wyswietla komunikat o awarii tempomatu.
EGR zaślepiony.
Po ponownym uruchomieniu silnika blad wisi ale autem da się jakoś jechać nie przekraczając powyższych wartości obrotowych silnika. Na komputerze wychodzi ze jest "przeladowanie turbo". Pytanie czy zacząć od map sensor czy od razu rzucać się na wymianę turbiny? Wiadomo ze koszta im niższe tym lepiej. Czasem Po przejechaniu kawałka i ponownym odpaleniu silnika blad znika całkiem do momentu kiedy znow mu nie przycisnę. Może ktoś się mierzył z podobnym problemem. Nie chce wymieniać turbiny bo mechanikowi się wydaje że to ona...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 407 ) Silnik Diesel-układ chlodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.