Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 207 ) Silnik się dławi po odpaleniu z rana i próbie ruszenia.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 207 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Henry 207

Czytelnik



Dołączył: 31 Sie 2020
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Inowrocław
Posiadane auto: Peugeot 207 1.6 benzyna automat
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 29 Lis 2020, 15:23
Temat postu:

Silnik się dławi po odpaleniu z rana i próbie ruszenia.


Peugeot 207 1.6 16 VTI automat 2007 rok. Panowie, problem polega na tym że jak rano odpalam auto to po włączeniu "D" Drive i dodaniu gazu auto się dusi i gaśnie, tylko po przestaniu całej nocy.
Wyminiłem:
- sonda lambda
- zawór sterujący zmiennymi fazami rozrządu
- świece
- pompe paliwa bo źle wskazywała paliwo.
Powrót do góry
HERMES
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 3822
Skąd jesteś (miejscowość / region): Starachowice
Posiadane auto: Citroen Peugeot Renault
Piwa: 174/25
Wysłany: Pon 30 Lis 2020, 19:20
Temat postu:

Re: ( Peugeot 207 ) Silnik się dławi po odpaleniu z rana i próbie ruszenia.


Może czas na wymianę rozrządu, czasem adaptacja pomaga.
_________________
Prosze pytać na pw.
Powrót do góry
komunikator tlen - status skype status
Knorki

Czytelnik



Dołączył: 18 Kwi 2024
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie/wielkopolskie
Posiadane auto: Peugeot 207 1.6VTI i 1.6 HDI
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 18 Kwi 2024, 13:25
Temat postu:

Re: ( Peugeot 207 ) Silnik się dławi po odpaleniu z rana i próbie ruszenia.


Cześć,
odgrzewam kotleta, ale może ktoś będzie szukał rozwiązania:
jeśli to nie wina skrzyni (a to, że tak nie jest, sugeruje występowanie problemu tylko z rana na zimnym silniku)
to może być wina silnika strerującego zmiennym wzniosem zaworów ssących,tzw Valvetronic. Jest z prawej strony głowicy
pod obudową filtra powietrza.
Silnik ulega zużyciu mechanicznemu (bo jest to zwykły krokowiec ze szczotkami) i w losowych momentach zawodzi
(opiłki szczotek powodują zwarcie).
Też miałem takie problemy i wymiana tego silnika na nowy (samemu!) całkowicie je rozwiązała. Jest mocowany na 3 śruby imbusowe i nie trzeba nic rozbierać (oprócz filtra powietrza), aby go wymienić. Gdyby po odkręceniu nie dawało się go wyjąć to należy imbusem włożonym w otwór na środku tylnej obudowy silnika kręcić do oporu w lewo i wtedy pójdzie. Ma uszczelkę metalową i należy uszczelnić ją silikonem, aby nie było przecieku.
Ważne - po wymianie silnika Valvetronic należy zrobić autoadaptację systemu Valvetronic w Diagboksie, aby ECU nauczył się zakresu ruchów systemu.
_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 207 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 207 »

Opinie o samochodach Peugeot 207 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 207 ) Porady, problemy techniczne


Peugeot208

22 900

2012r.

122 927 km

łódzkie

Peugeot407

8 500

2004r.

300 740 km

pomorskie

PeugeotPartner

46 800

2018r.

147 000 km

małopolskie

Peugeot3008

24 990

2011r.

219 000 km

wielkopolskie

Peugeot2008

49 900

2017r.

39 000 km

zachodniopomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System