Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pki87

Czytelnik



Dołączył: 28 Lis 2019
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 508SW 2.0BlueHDI 150KM, 2015
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 17 Lut 2020, 15:46
Temat postu:

Re: Niskie ciśnienie w układzie ad Blue


Chomik84 napisał:
U mnie skończyło się wymianą zbiornika płynu adblue, udało się.
Peugeota 308 t9 2.0 bluehdi 150km gtline


Wymiana na gwarancji czy w ramach "cichej akcji serwisowej"?
Powrót do góry
pki87

Czytelnik



Dołączył: 28 Lis 2019
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 508SW 2.0BlueHDI 150KM, 2015
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 19 Lut 2020, 12:32
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


pki87 napisał:
wisniaplc napisał:
I jak sytuacja?? Udało się coś załatwić?


Człowiek, który to robił przez tydzień był na urlopie i auto trafiło do serwisu dziś rano.
Podobno domyślają się o co chodzi, bo podobne problemy były z BMW X5 i trzeba jeszcze wyłączyć podawanie dodatku płynu katalityczneg eolys, który jest dozowany przy kazdym tankowaniu powyżej 5 litrów.

Dam znać po odbiorze.


Temat z moim AdBlue wygląda już na zakończony.

Został wgrany nowy sterownik omijający dodawania mocznika oraz płynu katalicznego. Katalizator oraz filtr FAP na swoim miejscu, więc teoretycznie została zachowana Norma EUR 5, ale to okaże się na najbliższym przeglądzie w czerwcu.

Całkowite koszty (programowe wyłączenie + kilka niepotrzebnych wizyt diagnostycznych w innych serwisach), ok. 1500 zł
Powrót do góry
maxima3000

Debiutant



Dołączył: 19 Wrz 2017
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Peugeot 508
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 23 Lut 2020, 15:57
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


Ja właśnie we wtorek montuje nowy zbiornik adblue-koszt ponad 4tys.zł.Stare pompy były wadliwe i podatne na padanie.Też myślałem o chipowaniu w celu wyłączenia adblue,ale jednak wole aby auto zostało w orginale.
Powrót do góry
gonzo508

Debiutant



Dołączył: 12 Gru 2019
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): brodnica
Posiadane auto: 508 SW BlueHDI 180 km
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 23 Lut 2020, 22:24
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


pki87 napisał:
pki87 napisał:
wisniaplc napisał:
I jak sytuacja?? Udało się coś załatwić?


Człowiek, który to robił przez tydzień był na urlopie i auto trafiło do serwisu dziś rano.
Podobno domyślają się o co chodzi, bo podobne problemy były z BMW X5 i trzeba jeszcze wyłączyć podawanie dodatku płynu katalityczneg eolys, który jest dozowany przy kazdym tankowaniu powyżej 5 litrów.

Dam znać po odbiorze.


Temat z moim AdBlue wygląda już na zakończony.

Został wgrany nowy sterownik omijający dodawania mocznika oraz płynu katalicznego. Katalizator oraz filtr FAP na swoim miejscu, więc teoretycznie została zachowana Norma EUR 5, ale to okaże się na najbliższym przeglądzie w czerwcu.

Całkowite koszty (programowe wyłączenie + kilka niepotrzebnych wizyt diagnostycznych w innych serwisach), ok. 1500 zł


No dobrze, a co w takim razie z mokrym FAP? Jeżeli wyłączyli Ci dozowanie płynu umożliwiającego wypalanie FAP w niższych temperaturach jak ma się on wypalać ? Nie dojdzie do zapchania filtra FAP?
Powrót do góry
pki87

Czytelnik



Dołączył: 28 Lis 2019
Posty: 7
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 508SW 2.0BlueHDI 150KM, 2015
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 28 Lut 2020, 12:28
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


gonzo508 napisał:
pki87 napisał:
pki87 napisał:
wisniaplc napisał:
I jak sytuacja?? Udało się coś załatwić?


Człowiek, który to robił przez tydzień był na urlopie i auto trafiło do serwisu dziś rano.
Podobno domyślają się o co chodzi, bo podobne problemy były z BMW X5 i trzeba jeszcze wyłączyć podawanie dodatku płynu katalityczneg eolys, który jest dozowany przy kazdym tankowaniu powyżej 5 litrów.

Dam znać po odbiorze.


Temat z moim AdBlue wygląda już na zakończony.

Został wgrany nowy sterownik omijający dodawania mocznika oraz płynu katalicznego. Katalizator oraz filtr FAP na swoim miejscu, więc teoretycznie została zachowana Norma EUR 5, ale to okaże się na najbliższym przeglądzie w czerwcu.

Całkowite koszty (programowe wyłączenie + kilka niepotrzebnych wizyt diagnostycznych w innych serwisach), ok. 1500 zł


No dobrze, a co w takim razie z mokrym FAP? Jeżeli wyłączyli Ci dozowanie płynu umożliwiającego wypalanie FAP w niższych temperaturach jak ma się on wypalać ? Nie dojdzie do zapchania filtra FAP?


Może się zapchać, dlatego zawsze raz w weekend wpadam na trasę, aby się przepalił. Dodatkowo jestem już umówiony na regenerację filtra, ponieważ mam już przejechane 225 tys.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pią 28 Lut 2020, 12:28
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Ddorka1

Debiutant



Dołączył: 15 Paź 2019
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość / region): Łódź
Posiadane auto: 508
Piwa: 1/1
Wysłany: Sro 04 Mar 2020, 18:15
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


Pomogła wymiana akumulatora, po pomiarach sprawność 60 %, po przejechaniu około 500 km problem ustąpił
Powrót do góry
gonzo508

Debiutant



Dołączył: 12 Gru 2019
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): brodnica
Posiadane auto: 508 SW BlueHDI 180 km
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 07 Mar 2020, 22:28
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


pki87 napisał:
gonzo508 napisał:
pki87 napisał:
pki87 napisał:
wisniaplc napisał:
I jak sytuacja?? Udało się coś załatwić?


Człowiek, który to robił przez tydzień był na urlopie i auto trafiło do serwisu dziś rano.
Podobno domyślają się o co chodzi, bo podobne problemy były z BMW X5 i trzeba jeszcze wyłączyć podawanie dodatku płynu katalityczneg eolys, który jest dozowany przy kazdym tankowaniu powyżej 5 litrów.

Dam znać po odbiorze.


Temat z moim AdBlue wygląda już na zakończony.

Został wgrany nowy sterownik omijający dodawania mocznika oraz płynu katalicznego. Katalizator oraz filtr FAP na swoim miejscu, więc teoretycznie została zachowana Norma EUR 5, ale to okaże się na najbliższym przeglądzie w czerwcu.

Całkowite koszty (programowe wyłączenie + kilka niepotrzebnych wizyt diagnostycznych w innych serwisach), ok. 1500 zł


No dobrze, a co w takim razie z mokrym FAP? Jeżeli wyłączyli Ci dozowanie płynu umożliwiającego wypalanie FAP w niższych temperaturach jak ma się on wypalać ? Nie dojdzie do zapchania filtra FAP?


Może się zapchać, dlatego zawsze raz w weekend wpadam na trasę, aby się przepalił. Dodatkowo jestem już umówiony na regenerację filtra, ponieważ mam już przejechane 225 tys.


Szukając czegoś innego znalazłem w sterowniku od min, adblue w zakładce serwis wymuszenie wypalania FAP na postoju, trwało to ze 20 minut sam dozował sobie obroty, po kilku minutach otworzyłem maskę i dobrze bo filtr po wtryśnięciu dodatku zaczął się aż pocić i dymiło z okolic filtra/ turbosprężarki. Po akcji pokazuje w zakładce :standardowe pomiary paramatrów", że filtr jest wypalony i czysty. Może mimo emulatora możesz też od czasu do czasu wymusić wypalenie, spytaj tego od emulatora. Mokry FAP z zasady działa inaczej niż suchy tak to rozumiem i sama trasa raczej go nie wypali, tak mniemam.
Powrót do góry
delgado

Czytelnik



Dołączył: 21 Kwi 2020
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Trójmiasto
Posiadane auto: 308 T9
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 21 Kwi 2020, 22:43
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


Witam. Jestem tu nowy ale podobny problem mam w 308 T9 z 2015 r. 1,6 BlueHdi. Ale mój serwis zasugerował mi wymianę... katalizatora, który podobno jest mocno skorodowany. Wymiana to tez parę tyś . Dziw bierze że przy niecałych 100k przebiegu w nie starym aucie katalizator do wyrzucenia. Nie wiem co o tym sądzić bo jak się okaże że potem zbiornik adblue też do wymiany to te naprawy to 1/4 wartości auta.
Powrót do góry
40000469

Czytelnik



Dołączył: 26 Kwi 2020
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Goczałkowice-Zdrój
Posiadane auto: Peugeot 508SW, 2.0 Bluehdi 150KM, 2016
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Kwi 2020, 20:55
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


508 BlueHDI 2,0 150 KM manual 2016r.

ten sam błąd, dotychczas udało się:
1. wymienić akumulator - pomogło na chwilkę
2. zdjąłem korek na czas przejazdu - pomogło chwilowo, obecnie korek jest ponownie zamontowany


Po podłączeniu i diagnozie, dodatkowo wyświetlił się błąd U1318 82 - Błąd komunikacji z BSI


a tak wyglądają parametry odczytane:







próbowałem odpalić test układu oczyszczania, jednak wyskoczył dziwny błąd - auto stało i nic nie było w nim robione:

doczytałem, że może to być sonda NOX lub cały zbiorniczek, jak to zweryfikować?
Powrót do góry
Mikiluki

Czytelnik



Dołączył: 21 Sty 2021
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Ryki
Posiadane auto: Peugeot 508 2.0 blue hdi 180 KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 21 Sty 2021, 22:49
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


Udało się rozwiązać problem? Mam takie same błędy i parametry odczytane z diagboxa co kolega nade mną. Błędy tj. U121881 brak komunikacji z bsi, P20e800 ciśnienie mocznika za niskie.
Korek z odpowietrzeniem, adblue pod korek, pompa na krótko chodzi, aku sprawne. Wydaje mi się że padł moduł i dlatego nie steruje pompy która jest sprawna. I raczej czeka mnie wymiana zbiornika.
Powrót do góry
Qubus76

Czytelnik



Dołączył: 14 Lis 2021
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Ds4
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 18 Mar 2022, 11:06
Temat postu:

Ciśnienie na pompie Ad Blue kod P20E8


Witam,

Miałem problem z systemem Ad Blue w silniku 1.6hdi 88kw, Citroen DS4 2015r.

Błąd: P20E8 - ciśnienia na pompie Ad Blue za Niskiem (4 bary)

Opowiem wam jak poradziliśmy sobie z tym cudownym system, błędem i co można zrobić żeby sprawdzić poprawność działania i jego najczęstsze wady na podstawie mojego przypadku.

Pompa i zbiornik Ad Blue Nr 78662B 78662B03 występuje w PEUGEOT 3008 / 5008 od 15R, także citroen DS 4 DS5 i C4 bodajże.

Po pierwsze system składa się z 3 elementów: zbiornik z wbudowaną i nie wymienną pompą 78662B (zbiornik około 18L), przewody doprowadzająca nr 9821132680 oraz wtryskiwacz Nr OEM 9802763880.

1. Wtrysk lubi się zapychać czarna sadza osad - do przeczyszczenia, lubi się także krystalizować tam płyn Ad Blue (w zależności od temp). Do wyczyszczenia.
2. Uszczelka na połączeniu rurki wtrysku oraz przewodów jest dosyć średniej jakości i lub się przerywać wtedy cieknie przy wtrysku i nie trzyma ciśnienia (widać osadzający się płyn na płycie podłogowej i pod autem na osłonie).
3. Pompa - niestety nie jest jakichś wysokich lotów i lubi paść/popsuć się po prostu i wtedy słyszymy ASO i inne takie ze zbiornik wymiana 3-4K pln. W Diagbox łatwo to sprawdzić bo pokazuje ciśnienie przy błędzie ze jest za niskie i jaka ma wartość. Jeśli 3-4 bary to znaczy ze pompka działa i jest zatkany odpływ, jeśli zero barów to pompa padła.
4. Korek od AB Blue podobno była jakaś akcja serwisowa na to ale nigdzie nie znalazłem - niebieski korek z odpowietrzaniem (z takim kapturkiem) jest to już poprawiona wersja z odpowietrzaniem, cały błękitny (jednolity plastik) niebieski bez siatki to stara wersja - podobno pomaga nawiercanie małej dziurki żeby powietrze uchodziło i zasysało - nie wiem nie sprawdzałem.

U mnie samochód stał 2 miesiące, a nie pokazywał ze ma mało płynu Ad Blue, najprawdopodobniej w środku w zbiorniku się skrystalizowało trochę płynu i w momencie gdy po przerwie odpaliłem auto po przyjechaniu kilku pompa zassała z powietrzem te kryształy na odpływ pompy przy okazji blokując wyjście. Ciśnienie spadało i błednie pokazywał ilość płynu komputer (kazał tankować a bak bym pełny Ad Blue).

U mnie pomogła dolewka specyfiku TUNAP w podwójnym stężeniu 18l bak - 70 ml. specyfiku. Odetkało i przeczyścił układ i ciśnienie wróciło do normy po kilkunastu KM. Układ pompuje dawkę co kilkanaście km wiec dobrze jechać z min 40-50km po dolewce tunapu.

Zatkanie skrystalizowanie na przewodzie skutkuje tym samym błędem wiec można przeczyszczać przewody i powinno być Ok.

Jeśli pompa pompuje to połowa sukcesu, od dołu pod autem można łatwo tez namierzyć wyciek płynu bo widać odrazu białe odsady na zbiorniku czy na kablach wtrysku.

Mam nadzieje ze komuś może coś przyspieszy i pomoże zaoszczędzi czas i pieniądze.
Powrót do góry
Harrybush

Debiutant



Dołączył: 10 Cze 2021
Posty: 11
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Peugeot 508 sw 2.0 bluehdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 14 Maj 2022, 08:43
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


witam . też mam ten problem ale u mnie wogóle nie włącza zbiornika , nawet na 30 sekund . wiecie gdzie jest przekażnik i bezpieczniki od adblue ? diagbox podpowiada , że przekażnik jest zablokowany , gdzie go szukać ?
Powrót do góry
Harrybush

Debiutant



Dołączył: 10 Cze 2021
Posty: 11
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Peugeot 508 sw 2.0 bluehdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 18 Maj 2022, 21:15
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


Temat : urea check service .p508 2016 2.0 bluehdi
Przejachalem w sumie 100km i nic się nie pojawia na zegarach. Korzystałem z forum elektroda , peugeot.auto .com.pl ,peugeotforums . Carmasters , riparando ... Opiszę co zrobiłem.
Po kilkukrotnym wyjmowaniu zbiornika i sprawdzaniu elementów pompa była pusta . Sama nie zaciągnie nawet z pełnym zbiornikiem !!!
Jeden z czujników temp (ten o mniejszej oporności) włączyłem w szereg z opornikiem 1kohm choć nie jestem do końca przekonamy czy to coś dało.
Poprawiłem wszystkie wtyczki.
Odłączyłem wtyczkę od poziomu mocznika i wstawiłem dzielnik napięcia z 2 rezystorów (suma ok. 500kohm )tak aby na białym przewodzie było ok.4,2 V
W diagbox w ,,test urządzeń,, wybrałem test wydajności (tam gdzie ma być 50ml) i zamiast korka nałożyłem wąż ( nie za krótki bo może płyn odbić i twarz w moczniku , ja miałem pod ręką ok.70 cm ) i uruchomilem test dmuchając w zbiornik .pompa zaciągnęła mocznik i w parametrach denox ciśnienie wzrosło ponad 5bar . Narazie kontrolki się nie zapaliły.
Powrót do góry
ziomexxsan12

Czytelnik



Dołączył: 29 Gru 2022
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Peugeot 308sw
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 17 Maj 2023, 14:06
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


Cześć, naprawiam zbiorniki/pompy AdBlue. Problemy zbyt niskie ciśnienie P20E8, oraz błedy komunikacji P220E i wszystkie inne związane ze zbiornikiem i nie tylko. Tu moje ogłoszenie na olx: http://telewizor.eu/forum/viewforum.php?f=9

Gdyby ogłoszenie nie chciało się odpalić tu mój nr: 691392133
Powrót do góry
lukasssz

Debiutant



Dołączył: 19 Paź 2019
Posty: 12
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: 508 SW 1.6 HDI 120KM 2015
Piwa: 1/1
Wysłany: Wto 03 Paź 2023, 16:39
Temat postu:

Re: ( Peugeot 508 ) P20E8 Ciśnienie płynu mocznika za niskie - UREA


już kilka lat minęło, u mnie pomogło dolewania dodatku do adblue, gdzieś wyczytałem że takie są zalecenia i faktycznie po dolaniu problem się nie pojawił, auto ma już ponad 260k przebiegu
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 508 »




 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne


Peugeot508 SW

39 999

2016r.

216 000 km

łódzkie

Peugeot308 SW

32 900

2015r.

236 194 km

mazowieckie

Peugeot508 SW

32 700

2013r.

127 000 km

mazowieckie

Peugeot301

29 900

2017r.

139 000 km

mazowieckie

PeugeotPartner

47 500

2017r.

198 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System