Witam. mam pytanie gdzie popełniłem bład instalujac dodatkowy zegar (obrotomierz) w mojej 205-ce.... ma w nim silnik 1.1 na jednopunktowym wtryskui i uklad zaplonowy magneti - marelli.... obrotomierz wskazuje mi o połowe nizsze obroty od faktycznych..... tzn przyu opbrotach silnika 1000R.P.M obrotek pokazuje 500R.P.M... pomocy
wszystko sprawdzałem...czy działa dobrze obrotek w drogim moim aucie... a inaczej nie mozna go chyba juz podłaczyc przy aparacie zapłonowym.... chyba ze czegos nie wiem co Wy wiecie jak go mozna inaczej podłaczayc....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 205 ) Elektronika/elektryka
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.