mam pytanko w warsztacie fachowiec wymieniał mi sprzęgło i końcówki drążków, miał problem z regulacją koncówki mówił że nie może ruszyć drązka kierowniczego w żadną stronę.na drugi dzień mówił że odkręcił i wymienił cały drążek z końcówką bo coś stało sie z gwintem.okazało się jednak że nie da się autem jechać.zarówno na postoju jak i w czasie jazdy bardzo cięzko pracuje wspomaganie.aby w czasie jazdy skręcić kierownicą to trzeba się nieżle namęczyć.pomóżcie bo on mówi że nie wie co się mogło stac.czy w trakcie wymiany sprzęgła mógł coś odłączyć czy wymiana tego drązką i końcówek ma z tym coś wspólnego.może użył jakiegoś łoma i coś skrzywił.jak skręcam kierownicą to nie słychać żeby coś o coś ocierało poza tym oporem.ponadto reakcja kół na skręt kierownicą mam wrażenie jest jakaś dziwna tzn.mam wrażenie jakby nie reagowały od razu na skręt kierownicą tylko auto jedzie prosto a kierownica jest już skręcona jakieś 10 ,20 stopni.lew stoi w warsztacie i czeka na jakąś pomoc co zrobić.peugeot 607 2,2 hdi 2001
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.