pare tyg temu cos mi cieklo.. przy okazji samochod dusil sie przy zapalaniu. Znalazlem wyciek przy uszczelce ("kraniku") od filtra paliwa. Na autach znam sie - przyznam - slabo, za to moj szwagier nieco lepiej ;)
Wymienil wiec te uszczelke (1), do tego przewod, ktory wisial przy tym "kraniku" przed uszczelka (2) oraz ucial - jako zbedny - przezroczysty
przewod (3), ktorym rzekomo odprowadzana jest skondensowana woda (?) - wybaczcie, jesli gadam glupoty, naprawde jestem lajkonikiem w tych sprawach ;)
No i dwa dni temu zauwazylem, ze tyle zostawiam po sobie krople, co cala struzke paliwa. Zagladam wiec tam, gdzie ostatnio i widze, ze przewod (2) jest spuchniety i pekniety przy dolnej obejmie. Na tyle, na ile sie zorientowalem, to - i tu pytanie: poprawcie, jesli sie myle:
ten przewod sluzy do "trzymania" zwiekszonego cisnienia - stad poprzedni przewod spuchl, bo nie byl zbrojony.
Czy jesli zastapie go zbrojonym, z jednej strony zatkam go (znalazlem taki myk w necie) sruba - scisne ja metalowa obejma - podobnie koncowke, ktora nalozena ow "kranik" - to to wystraczy i bedzie OK? Jakiej dlugosci musi byc ta rurka? Wzialem nieco dluzszy przwod na zapas, ale czy za dlugi nie bedzie przeszkadzal?
I drugie pytanie: czy przewod (3) tez mozna bylo bezkarnie wywalic?
Witaj kolego Efreet.
Na moje oko, to powinieneś poprawić ten słowotok.
Bo z tego co rozumiem to kran cieknie a więc trzeba je wymienić. W innym przypadku będzie jak woda kapa z kranu, tak samo i tu jeśli nie wymienisz przewód paliwowy to dalej będzie kapał.
Jaki przewód, oczywiście uzbrojoną ponieważ wstawiając bez inaczej będzie puchnął a nawet może zerwać przewód pod wpływem ciśnienia paliwa.
Na koniec przestudiuj swój opis i nie zapomnij ortografii.
[/quote] _________________ Każda rada jest dobra, ale odpisanie jak zostało naprawione to też dobra rada.
Szczęśliwego Nowego Jorku.
Dzieki za odp. - wymienilem przewod (2) na zbrojony - poprzedni spuchl i faktycznie chyba pekl od cisnienia. Krotka jazda testowa pokazala, ze wyciekow nie ma. Jutro jade nieco dalej i sie okaze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 306 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.