Peugeot

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 01 Paź 2019, 18:46
Temat postu:

zwiększona emisja spalin


Witam
Mam problem z moim autem(Peugeot 307 1,6 hdi FAP 110KM DV6TED4),po przejechaniu 300-400m po dodaniu gazu, następuje zwiększona emisja spalin(biały dym),podobnie też na biegu jałowym przy dodawaniu gazu.
Płynu chłodniczego nie ubywa.Jeden mechanik powiedział że to uszczelka pod głowicą a drugi że to turbo sprzężarka . Nie chciałbym pokrywać koszty wymiany niepotrzebnych elementów .Posiadam interfejs z Diagboxem , proponowałem pomiar parametrów ale nie wykazywali ochoty.Jedyny błąd który wyskakuje to: Błąd stały.System addytywności.Ilość dodatku zbyt dużo.Proszę o sugestie.
Powrót do góry
bartek848

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 02 Lut 2015
Posty: 306
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rzeszow
Posiadane auto: Peugeot 407 2.0hdi,T5 2.5tdi Audi S3 1.8t
Piwa: 25/1
Wysłany: Wto 01 Paź 2019, 21:46
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


Silnik bierze płyn chlodniczy lub olej?
Powrót do góry
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 01 Paź 2019, 22:27
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


W układzie przepustnicy powietrza dolotowego widać pocenie i na przewodzie powrotnym smarowania turbosprężarki mały wyciek, co 2 miesiące dolewałem olej .Płyn chłodniczy stały poziom, sprawdziłem również chłodnicę EGR
Powrót do góry
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 04 Paź 2019, 12:55
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


Przy okazji mam pytanie , aby wyciągnąć intercooler (wymiennik powietrza podwójny) trzeba rozebrać zderzak przedni czy istnieje inny sposób.
Z góry dziękuję za pomoc
Powrót do góry
andy1760

Czytelnik



Dołączył: 09 Cze 2019
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gliwice
Posiadane auto: Peugeot 307 1,6 hdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 09 Paź 2019, 21:25
Temat postu:

Re: ( Peugeot 307 ) zwiększona emisja spalin


Zrobiłem pomiary w PP2000 zrobione na postoju, po uruchomieniu silnika wszystko jest ok , po paru minutach i dodaniu gazu występuje duża emisja spalin
Oto pomiary:
WYDATEK POWIETRZA
prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 29 °C
zadany wydatek powietrza 255 mg/wtrysk
zmierzony wydatek powietrza 247 mg/wtrysk
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 14 °C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 15 °C
ciśnienie atmosferyczne 976 mbar
ciśnienie turbo zmierzone 965 mbar
wartość zadana ciśnienia turbo 1024 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbo 68%
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin 45%
kopiowanie położenia EGR 44%
okresowy stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin 0%
przekazywanie położenia przepustnicy EGR 1%
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
kopiowanie położenia przepustnicy bypass 1%


prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 51 °C
zadany wydatek powietrza 216 mg/wtrysk
zmierzony wydatek powietrza 471 mg/wtrysk
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 18 °C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 23 °C
ciśnienie atmosferyczne 976 mbar
ciśnienie turbo zmierzone 1024 mbar
wartość zadana ciśnienia turbo 1024 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbo 69%
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin 0%
kopiowanie położenia EGR 0%
okresowy stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin 0%
przekazywanie położenia przepustnicy EGR 1%
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
kopiowanie położenia przepustnicy bypass 1%


prędkość obrotowa silnika 3180 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 64 °C
zadany wydatek powietrza 494 mg/wtrysk
zmierzony wydatek powietrza 541 mg/wtrysk
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 21°C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 35 °C
ciśnienie atmosferyczne 976 mbar
ciśnienie turbo zmierzone 1647 mbar
wartość zadana ciśnienia turbo 1424 mbar
RCO elektrozaworu ciśnienia turbo 52%
RCO elektrozaworu recyrkulacji spalin 0%
kopiowanie położenia EGR 0%
okresowy stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin 0%
przekazywanie położenia przepustnicy EGR 3%
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
kopiowanie położenia przepustnicy bypass 1%

PALIWO
prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 33 C
zmierzone ciśnienie paliwa 290 bar
nastawa ciśnienia paliwa 282 bar
RCO regulatora przepływu paliwa 18%
zmierzony wydatek wtryskiwania 7.06 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 1 0.49 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 2 -0.11 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 3 1,91 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 4 -1.05 mg/wtrysk
wartość zadana wydatku oleju napędowego dostarczana przez pompę 1231.37 Mm3/sec
stan błędu sterowania wtryskiwaczami brak błędu
temperatura paliwa 16 C



prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
temperatura płynu w układzie chłodzenia silnika 53 C
zmierzone ciśnienie paliwa 259 bar
nastawa ciśnienia paliwa 267 bar
RCO regulatora przepływu paliwa 18%
zmierzony wydatek wtryskiwania 5.88 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 1 -0.25 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 2 0,08 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 3 1,02 mg/wtrysk
korekcja wydatku wtryskiwacza cylindra 4 -0.72 mg/wtrysk
wartość zadana wydatku oleju napędowego dostarczana przez pompę 1231.37 Mm3/sec
stan błędu sterowania wtryskiwaczami brak błędu
temperatura paliwa 26 C

FAP

prędkość obrotowa silnika 803 obr/min
obciążenie filtra cząsteczek 72%
temperatura za katalizatorem ó 100 C
masa dodatku w FAP 121 g
ilość dodatku pozostałego w zbiorniku 3000 ml
ciśnienie różnicowe w układzie wydechowym 27 mbar
temperatura powietrza dolotowego w przepływomierzu 18 C
temperatura powietrza dolotowego w kolektorze 16 C
RCO elektrozawór przepustnicy bypass 0%
wydatek objętościowy powietrza 24 l/h
średni przebieg pomiędzy regeneracjami w ostatnich 5 cyklach 26 km
kilometry przejechane od ostatniej regeneracji 0 km
Proszę o pomoc
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sro 09 Paź 2019, 21:25
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum PEUGEOT Forum Strona Główna -> ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Peugeot 307 »

Opinie o samochodach Peugeot 307 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 307 ) Silnik Diesel-układ chłodzenia-układ zasilania-układ napędowy.


Peugeot2008

55 000

2018r.

90 000 km

śląskie

Peugeot3008

37 900

2016r.

158 000 km

kujawsko-pomorskie

Peugeot5008

77 800

2018r.

133 000 km

małopolskie

Peugeot208

26 500

2017r.

72 300 km

wielkopolskie

Peugeot508

49 900

2018r.

182 623 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Peugeot 405 club   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System