Witam. Odświeżę trochę temat. Mam od miesiąca Peugeota 508 RXH 2013r i dopiero się go uczę. Już wiem, że jeżdżąc z włączoną klimatyzacją nie ma co liczyć na prace na baterii, chodzi tylko silnik spalinowy. Ostatnio zauwazylem, że jak wejdę w tryb sport, a następnie wrócę na tryb auto to też już się nie włącza układ elektryczny wyświetlając komunikat "tryb elektryczny obecnie nie dostepny". Nie wiem o co może chodzić? Też tak macie? Ale najbardziej zaniepokoiło mnie dzisiaj, wracając do domu ok 22:30, kierowca obok na rondzie poinformował mnie, że mam włączone światła do jazdy dziennej, faktycznie było ustawione na zero, wiec przełączyłem na auto i zapaliły się światła drogowe, po czym zaczął wyskakiwać ten sam komunikat "tryb elektryczny chwilowo niedostępny ". To już są jakieś jaja, bateria pełna, a tu nie można skorzystać z silnika elektrycznego, czy to tak działa, że po zmroku przy zwykłych światłach do jazdy odcina elektryka? Nie rozumiem, jak to jest u Was?
Witam. Odświeżę trochę temat. Mam od miesiąca Peugeota 508 RXH 2013r i dopiero się go uczę. Już wiem, że jeżdżąc z włączoną klimatyzacją nie ma co liczyć na prace na baterii, chodzi tylko silnik spalinowy. Ostatnio zauwazylem, że jak wejdę w tryb sport, a następnie wrócę na tryb auto to też już się nie włącza układ elektryczny wyświetlając komunikat "tryb elektryczny obecnie nie dostepny". Nie wiem o co może chodzić? Też tak macie? Ale najbardziej zaniepokoiło mnie dzisiaj, wracając do domu ok 22:30, kierowca obok na rondzie poinformował mnie, że mam włączone światła do jazdy dziennej, faktycznie było ustawione na zero, wiec przełączyłem na auto i zapaliły się światła drogowe, po czym zaczął wyskakiwać ten sam komunikat "tryb elektryczny chwilowo niedostępny ". To już są jakieś jaja, bateria pełna, a tu nie można skorzystać z silnika elektrycznego, czy to tak działa, że po zmroku przy zwykłych światłach do jazdy odcina elektryka? Nie rozumiem, jak to jest u Was?
Zdecydowanie coś jest nie tak.
Silnik się nie wyłączą tylko kiedy klima jest ustawiona na opcje AC MAX, przy standardowo włączonym AC powinien się wyłączać, przy wyższych temperaturach może uruchamiać częściej silnik, gdyż w momencie jego zgaszenia przestaje napędzać kompresor od klimatyzacji.
Przełączanie pomiędzy auto a sport nie powinno powodować niemożności pracy układu hybrydowego, więc tu również jest coś nie tak, to samo ze światłami, ogółem polecam podjechać na diagnostykę do kogoś ogarniętego w temacie hybryd, bo zdecydowanie coś nie działa jak powinno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 508 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.