Peugeot 308 2.0 HDI auto gaśnie podczas przryspieszania
Witam
Mam problem z moim 308 2.0 HDI 180 P.S.
Kilka tygodni temu na autostradzie jadąc może 140 włączył się check, serwis, auto straciło moc więc od razu na pobocze, zatrzymałem się – silnik zgasł.
Po czym ponownie odpalił i mogłem normalnie kontynuować jazdę.
Dodam tylko, że jak odłączyłem akumulator to check zniknął.
Trafiłem do mechanika i wyskoczyło „ciśnienie paliwa”
Auto przeszło kompletny serwis łączni z wymiana filtra paliwa, który faktycznie wymagał wymiany.
Odebrałem auto, przegoniłem na autostradzie (niemieckiej rzecz jasna) ponad 200 i wszystko super.
Auto ogólnie użytkuje moja żona i wszystko do zeszłego weekendu było ok.
Pojechaliśmy w dłuższą trasę (normalna dynamiczna jazda) i gdy zabierałem się do wyprzedzania to auto weszło znowu w stan opisany powyżej – czyli na pobocze, wyłączyłem auto i odpaliłem bez problemów. Wjechałem na ekspresówkę celem sprawdzenia, czy nie ma utraty mocy itp. – auto zdecydowanie i bez problemów się rozpędzało. Dojechaliśmy do domu i tego samego dnia check sam zgasł i teraz już się nie zapala. W piątek odstawiam auto do mechanika, ale mam przeczucie, że to będzie znowu „ciśnienie paliwa”, bo objawy są takie same jak poprzednio. Jedno natomiast co udało mi się zauważyć, że podczas wyprzedzania zdarzało się pojedyncze małe szarpnięcie, ale myślałem, że może automat sobie redukował bieg – 2-3 razy podczas podróży.
Ktoś miał podobny przypadek i może coś powiedzieć na ten temat?
Przyznam, że nie mam ochoty wymieniać połowy komponentów, bo mechanik będzie metodą prób i błędów eliminował usterki.
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam Sebastian
Re: ( Peugeot 308 ) Peugeot 308 2.0 HDI auto gaśnie podczas przryspieszania
zalecam wymiane mechanika. Gdyby mechanik był kumaty i miał czym to zrobić zapewne szukałby w histori błędów . co było powodem że samochód zgasł jakis czas temu
Re: ( Peugeot 308 ) Peugeot 308 2.0 HDI auto gaśnie podczas przryspieszania
Kolego najlepsze jest to, że coś znalazłem na forach. Facet miał problem z gaśnięciem silnika przy dłuższych trasach - tak jak ja. Wyskoczyło mu również ciśnienie paliwa i to tyle. Powymieniał newralgiczne komponenty i nic. Okazało się, że przy dłuższych trasach grzała mu sie skrzynka z bezpiecznikami koło silnika...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Peugeot 308 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.